Saturday, December 3, 2011

simptom2 skrg...

salam...
hi blog...i think this tyme I am bit "maju" ke depan sbb rajin menulis..mungkin disebabkan long holiday yang tdk dpt buat apa2 ..hanya terperap dan termangu..hihi
ok,now I am having a fever and another packages come along...flu and back pain..demam nih boler diconsidered as demam terkujat(terkejut),flu is caused by an infection frm my lil sis and back pain adalah kerana calsium dehydrate(pandai2 aje teka)..but honestly,this back pain coz me to feel uncomfortable..I cannot stand and sit too long by now as I can feel tht effct during the nite..arghhhh...but its okey for me...sgt berserah dgn banyak perkara skrg..tak mo merunsingkan pikiran dgn memikirkan2 benda2 negatif..hehe..
ok....sgt bosan skrg..i got lots of wed invitation from my friend in dec BUT i cannot be there..hanya mampu menengok all the beautiful events from dieorg punyer FB..TO THEM,I WISH FOR a HAPPY MARRIAGE AHEAD..yeahhhhh..babai

No comments:

Post a Comment