Thursday, September 8, 2011

safi rania...

today at 1.15 p.m

I was giving my first trial on this product.I bought only the toner and beauty cream. I don't think I can swift my facial cleanser 10 HENGGET yet..haha..hopefully products ini cakap serupa bikin..can minimise pores,prevent anti aging(owh sgt penting) and lighter the dark spot..
i think i dunt have much problem now compared during my teenage years..ketika itu,my skin complexion is worst than ever. ia mungkin disebabkan imbalance hormone atau mungkin juga sibuk menelaah dan study sampai tak tengok muka di cermin..:)..i hv tried lots of products before and you just name it..from the cheapest to the expensive ones but the condition was still the same..

I once consulted myselt to the dermatologist sbb tak tahan tgok muker ni..cewahhh..dulu pakai clean n clear,sebamed,simple,loreal,cetaphil,st ives,tia amelia,clinique(kopak duit), dan mcm2 lagi la smpai skrg guna pencuci muka ubat2 dr dr tetttt di melaka..naseb baik kawen org melaka so dptla beli pencuci ni bebiler..haha

ok..stop dulu...sambung lenkali la...


3 comments:

  1. yeahhh..cleanser kt kedai dr teeettttt mmg sgt best, murah lg berkesan. krim2 nih pun..tp coudnt cure my acne problem sbb my body rejects antibiotics..hahaha..seb bek kawen awal..u noe wut ain, owg dh xde mslh jerawat lps bersalin..hahaha..so skrg just pk cne la nk ilangkan parut2 yg dh terbina sejak zmn muda remaja ni! =p

    ReplyDelete
  2. wow...so prgnancy bagi effct kat skin gak?menarik..terus ras nk prknen jgak..haha

    ReplyDelete
  3. yepp...tp owg mase preknen ade allergic gak.naik biji2 mcm jerawat halus but not. tp once dh bersalin ilang jee..

    ReplyDelete