Friday, August 19, 2011

lewat

saya lewat memberitahu sesuatu perkara...oh tidakk..beberapa perkara sebenarnya..

*mata saya tidaklah bundar seperti header blog nih..kdg2 ia boleh jadi sepet dan kadangkala ia sangat bulat dek kecenderungan saya untuk memiliki mata bulat di dalam gambar..beberapa percubaan menjadi dan track record itu sgt boleh dibanggakan..haha
*dari kecil saya memasang angan untuk berkahwin pada usia 25 tahun,memiliki anak pada usia 26 tahun dan menunaikan haji sebelum 40 tahun.alhamdulilah,tuhan mengabulkan hasrat itu walaupun saya berkahwin pada usia 25 tahun 7 bulan..haha..jadi saya bersyukur saya menemui other half saya dalam lingkungan sasaran itu.
*saya memilih suami saya kerana saya betul2 merasakan dialah yang perlu saya jadikan teman hidup untuk sama2 melayari kehidupan ini.yes....i got the instinct when i first met him and again Allah connects us in a very smooth way..I remember what my lecturer has said before..he's from uganda and trust me,his words are all so beautifully inspired.he is kabuye uthman..about marriage,he once said don't ever let ur relationship without any connection with ALLAH.seek his blessing from istikharah and then HIM let your right way and decision..
*saya sgt emotional..tu adalah antara kelemahan saya.saya terdorong dengan perasaan ini dan selalu menjadikan ia perosak kewarasan saya untuk menilai..saya cuba untuk melawannya dan tidak malu mengaku masih mencuba lagi:(



No comments:

Post a Comment