Saturday, November 20, 2010

from my sincere heart

i think the doorgifts are among important consideration in the budget for b2b like me..i prefer something that is memorable and comeyy so that my guests will always remember mine compared to other kenduri..(bajet selebriti)..haha..it's not something yg mahal dan exclusive cukuplah bukan telur,muffin dan gula seperti lazimnya..i want something yang bisa disentuh namun tidak bisa dimakang terus di dalam kereta(spt sayer slalu buat)haha..
so i dtill consider yg ghupenya ader2 english2 style spt ini..jeng jeng..cantek kan?i just found this website yg kalo ikutkan sgt murah kk..okeyy..sayer dah rambang mata...hehe

http://basketlab.blogspot.com
ermm..murah kalo beli satu,dua tapi how about to supply all the guests with this preity mitty case?wondering whether my budget permit me to buy these for my big day..sigh...(sambil gali2 lubang takut ader harta karun di blakang umah..yg ader hanyerla ubi kayu..)..uwaaaa

No comments:

Post a Comment