Saturday, August 21, 2010

you..you..and youuuu..

warning awal
this entry is quite personal..tak tahu nk tulis kat maner sbb dalam hati pown sudah penuh setaman:)

yup..it's you...
the most un-romantic person I knew who still alive on the earth..
and you..who never failed to make me angry at least once in a week..
and it's really you..who takkan pujuk I balik kalo I merajuk..smpai lah esoknyer (spt tak bersalah) you akan msg sperti biase tanyer watper tuh????...and as usual..I akan reply the msg with the shortest reply(tanda mogok) and then you akan balas ...ok(tanda malas layan)huhuhu...[perkara nih berlanjutan smpai skrg]


you,you and you..
did many things yang agak touching eventhough it is just a short while..but really I appreciated them a lot..mebi sbb susah nak dapat kasih sayang itu..

my dear...
...you cried when I left malacca for the last day
..that day also,you did came 2 times to malacca central rushingly becoz ur parents left the house keys and asked you to come back..THAT TIME, I knew you will just send me and off but never tot u could make it in half an hour,datang balik untuk tgok I naek bas..sgt sedey wooo tyme nih..
..when I came to Malacca on the way back from Johore to KL, i asked you to meet me either in Kl and Malacca,and siap ugut kalo tak dtg i akan naek bas malam tuh gak..tak mo singgah kl dah..but again you beralah and you balik malacca secara mendadak even dh last minute n agak penat..sorryyyy..sgt tak normal itu punyer hormone..hahaha
...you turun ganu for the second tyme sbb tyme tuh dh lamer tak jumpa..dlm 6 bulan and that tyme,barulah u ckp jom kiter tunang and i dengan muka tak malunya menjawabb..JOMMMMMMMMMMMMMMM...(SGT GATAL)
...and when you wanna find our ring, i can see u take lots of efforts untuk tebalkan muker pergi menjelajah sumer kedai,angkut all ur family and for the first tyme,ur mum keep saying you dh jadi agak cerewet skrg..(penangan I lah tuh)
..rite after kiter tunang,I buat hal lagi,,,mengajuk ckp tak best bertunang dgn org jauh2 sbb tak leh kua dating setiap ari n then after that,you ajak kiter samer2 trun kuantan and meet up halfway..ecece..then,seperti dijangka ari tuhla you dtg dengan selsema and panas kedemaman..sgt hebat pakejnya smpai kesiann betullll..(siap janji tak mo ngajuk sebulan konon2nyer sgt terharu)
..the main purpose pergi kuantan actually untuk bershopping and habiskan duit sbb dh lamer tak shopping..so wlaupun tunang sudah tunjukkan tanda2 demam panas tapi I SGT LIGAT MEMBELI BARANG PADA HARI ITU ..and you just follow me around smbil menahan selsema..owhhhhhhhhhhhhhhhhhh...so sorry dear..skrg br tau kamu agak baik melayan sayer tapi sayer mmg ader hormone yang pelik2 sokmo..

Sayer patut bersyukur kan?kan?kan?ok..daaaa


No comments:

Post a Comment