Saturday, August 21, 2010

mind,body and soul

.....woman mostly neglect the mind and soul part but not the body...haha

so starting from today,I want to be really consistent in taking care of my body and skin because I really afraid of the fact t
hat by next year, I will turn into 26 which means the age when all the anti-ageing and skin elasticitY START to show off their appearance..now,I want to consider some "things"that I think should be in my lists for the next salary..

* next salary means hari raya eid purpose rite..ok tukar next2 salary..taun nih kna bagi duit raya ler...

penjagaan dalaman..cewahhh..ayat tak boleh blah..
perlukah jamu perawan diletak dlm list ini?heeee

number one...jeng jeng jeng

EPO or evening primrose oil
very important maa untuk skin elasticity and hormone balance..dulu mase zaman u,slalu pakai tapi hanya sekerat jalan.I will always stop purchase the thing if it did not show any magical touch in one usage..patut tak chantek smpai skrg!huh
(nama lain untuk sayer ialah miss pakai buang k..)

I 've read details about EPO and it seemed it can help for those who had hair fall syndrome..(that's me)
so it's a must have for this season..cewahhh..


last tyme I bought the one wif fish oil..it is believed to maintain ur metabolisme rate..why not grab one which can give u better outcome?heeee..lagi2 kalo sebut kadar merabolisme nih mmg takkan ku tak tertipu.........


ok..number two ialah vitamin c..kater pon dalaman..so sume benda kapsul2 ajer ler..

this one also the musthave for the women..ermmm..it's good for many reasons..ur body and also ur skin..something that related to ur collagen bla bla bla..
the brand I've always use is redoxon..kalo tak silap..satu lagi bio enzynme kot..but I also took the one with extra zinc inside sbb function untuk scar improvement la konon2nyer..haha
perasan tak sume benda 2 in 1 package..makcik kedekut tul!!haha

ok..tu jer la kowt setakat ini for inner care..lagipon mak takder duit mcm anak datuk..beli yang ala kadar jerla..janji meletoppps..huahua


beauty regime..

ok..the most product that i BERCITA2 dari kecik nak beli(sbb belek majalah CLEO every month ler nih) ialah...BLIV yang untuk blackhead and kecikkan pores tuh..huhu
berangan sungguh..the prduct is quite pricey la so i kna tukar mende lain yang same function tapi harga bole dirunding(atau lebih tepat..murahhhhh).so sejak berjinak2 di alam online store nih ,i found quite a good product yang namernya beautee ampoule dari diana2u.blogspot
become so interested after reading the testimonials so lpas nih sgt berhajat mau beli ini untuk mengecikkan pores yg smakin lamer semakain tidak senonoh.uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

one more thing,mau cr toner yg bagus and scrub yang elok...still looking for hada labo review..heeeee
banyak duit ko nokssss..

untuk body healthcare

sayer mau purchase BIO OIL ..untuk ape?>untuk parut gigitan nyamuk yang sgt ler mendukacitakan hidupku ini..haha
I've tried medema for my skin,,,I do think it works wonder for my face tapi agak la melekit..so tu sesuai untuk face not the entire body..I heard some positive feedbacks about this so maybe a good deal kowttt kalo beli..


ok..sekian entry nih..doakan sayer mampu beli sume in n mampu untuk be consistent all the time..ameeennn
*entry nih patutnyer diberi tajuk aku mau jadi cantekkkk..haha



nape dlm gambar,muker nmpak cm flawless and gebu jer ek..haha..rahsianyer tempekla bedak sesuka hati.mcm sayer...hahahahha..
even my tunang pown tertipu biler tgok gmbar..dier yg ckp wokeyyy..kurengggg

..ni tyme dinner di uia with ami,,suke benor pakai tudung putih..asek2 tudung putih..bajet lebih ayu ler konon2nyerrrr





No comments:

Post a Comment