Tuesday, March 16, 2010

luper password sendiri

sbg entry kedua,slpas berabad konon2 mau mengaktifkan diri berblog... aku akhirnyer mula mengingati password untuk masuk..slpas berpk name siapekah yg menjadi mangsa sbg password aku...huhh...sungguh lemah ingatan sejak dua menjak nih...
cuti seminggu banyak membantu neuron sarafku untuk bergerak menghantar msg kat otakku yang makin lame makin berserabut dengan wayar2 yang tak tau asalnyer....(mula merapu)
aku mau mengupload gambar spanjang kursus asas jurulatih tp tak tau cmner la nk upload nih...maafkan atas ketereran aku dlm dunia I.T yang memang menonjol dr zaman maktab dan uia...aihhhhh..nampaknyer perlu meminta tolong sesaper yang pandai slpas ni supaya blog aku ni cm gempak dgn gambar dan background music...supaya tidak malu dipandang..haha

No comments:

Post a Comment